Deletedmom4793 bende bugun sordum gecen hafta kanamam oldu orasi yakindi acile oraya gittim hemen acilden dogumhane katina aldilar asiri ilgiliydiler doktor muanesi oyle stajerler falanda vardi ama onlr bile surekli bekleme esnasinda gelip ariniz varmi kanamaniz var mi birsey hissediyomusuz diye sordular diger orda yatan hastalara asiri ilgiliydiler bide cok temizdi ikili testim bugun ordaydi yaptirmaya gittigimde fiyat aldim fiyatta uygun geldi normal dogum 680 sezeryan 980 docent ve prof 2000 ile 4000 arasi degisiyomus