Kızlar merhaba, gebeliğimin başından beri Liv Hospital da takipliyim. Doğum paketi almadık, bu zamana kadar sağlık sigortamdan faydalandık. Doğum için ücret ödeyeceğiz. Daha önce Liv de doğum yapmış olanlar var mı? Deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz? Sezeryan olacağım. Oda süslemesi, lohusa şerbeti gibi detaylar var mı? Bazı hastanelerde kuaför oluyormuş fotoğraf çekimi vs için burada öyle bişey var mı? İlk gebeliğim, dolayısıyla çok tecrübesizim. İlk emzirmede veya hastanede kalınan süreçte hemşire ve ebelerin desteği nasıl?