Kızlar 36 haftalık hamileyim birkaç gündür geceleri karın ağrısıyla uyanıyordum ama sonra geçiyordu. Bu gece ağrıdan uyuyamadım ve uyusam da geçmedi. Regl olacakmışım gibi şiddetli bir ağrı var karnım da sert. Doğum sancısı başlamış olabilir mi lütfen tecrübeli olanlar bilgi verebilir mi ? Hastane biraz uzak olduğu için boş yere gitmek istemiyorum 🙄