Kukulimmm Doğumda yanımda kimse olmayacak eşim var üstesinden gelebilirmiyiz? İlk gebeliğim doğumdan hemen sonra ne gibi durumlarda ihtiyacım olacak ?
Gozdecaner Kukulimmm eşiniz çalışıyorsa bile babalık izni var doğumunuzda sizin toparlanmanıza yetecek süre ardından tek baş edebilirsiniz zaten
Hnd_01 Kukulimmm ben özellikle sadece eşimin kalmasını istedim.eger normal doğum olacaksa hastanede zaten zorlanmazsiniz.sezeryan olursa dikiş yerleriniz acır yardım etmesi gereken birisi olması iyi olur
Jalee1 Kukulimmm eşinizle halledersiniz merak etmeyin.hastanede zaten hemşireler yönlendirirler sizi.