hsizyl Kızlar patlıyacak gibiyim el yüz ayak bacak parmaklarım heryerim şiş yürüyemiyecek haldeyim su desen gayet içiyorum tuz yemiyorum zten tansiyon hastasıyım sizce dışarı çıkıp zorlada olsa yürümek iyi gelirmi şişliği indirirmi
Ankara-58 hsizyl ben ilk gebeligimde öyleydim cnm şişmiştim ellerim ayaklarım böyle davul oluyordu idrarda protein kaçak vardı benim +1 ama bana kimse tansiyon alakalı.demedi
hsizyl Ankara-58 ya vallahi sabahlari yuruyemez oldum 😂 doktorda tansiyonun yüksek cok yurume diyo sistim kaldim Allahran pazartesi sezeryanim var