isum yani şöyle 18 inci haftama kadar sadece 1.5 kilo almıştım bu zamana kadar stabil 1.5 kiloydu artık yediklerim ve sanırım bebeğin kilo alma dönemi de olduğu için 3 kilo extra şuan. Yani sağlıklı gebelik geçirdiğim sürece aldığım kiloya takılmıyorum benim annem de bana hamileyken 20 kilo almış doğumdan 1.5 ay sonra hamile kalma
Kilosuna dönmüş metabolizma meselesi bence