Kızlar öğretmenim. 30. Haftadayım. dün okulda aşırı aşırı sinirliydim küçük yaş grubundayım karnıma ağrılar girdi başım döndü ağlamamak için kendimi zor tuttum ilk defa bu kadar yoruldugumu ve gerildiğimi hissettim. Normalde hamileliğim iyiydi karneye kadar çalışmayı düşünüyordum. Dün eve geldiğimden beri bebişin hareketli çok az gerildi o da farkındayım ve vücudumdaki stresi asla atamıyorum. Birazda eşim ilgilenmedi destek olmadı o daha çok strese sebep oldu üstümde. Gerçekten merak ediyorum ilk defa yoğun bir strese girdim bu kadar çok mu etkilenmiştir anlayamadım çok da korktum