Zuzuu1 bana klomen baslatmıstı 3 ay ole denemiştm sadece klomen ama olmayınca 3. De çatlatma iğnesi yazmıstı hap bittikten 3 gün sonr gitmiştm yumurta olmusmu diye bakmıstı benim kisletim vs varmıs baska problemler vardi bana nasip olmadı ameliyat filan oldum 4 aydır yüne olmadı bu adette yine cagirdibakalım tahminene yine ilac baslıck ama famerami be varmıs kloman gibi onla hamile kalan dah cok gibi gordum oda yumurta geliştirici inşAllah Tabbim aratmfan nasip eder bende 4 yıldır bekliyorum 😞