Günaydın kızlar yaklaşık 10 gündür bir sürü belirtim vardı. Hepsi bir anda gitti sanki halsizlik akıntı bulantı. Sadece 3 gün gecikmem var bir de göğüs uçlarım koyu ve çıkık. Böyle bir durum yaşayan var mı? Sizce sebebi nedir? Test yapmadım henüz yarın yapıcam