Ben ameliyyatdan sonra ayağa kalktım. akşamı doktorun isteği ile hemşire geldi sıkıca taktı korseyi. o kadar rahatladım kii anlatamam. herkese ısrarla tavsiye ediyorum! ağrı sızı geçiyor ama korsesiz zor oluyor. Ben şahsen korseyle hareket ediyordum yürüyordum öyle anneler oluyor yürümekte güçlük çekiyorlar. ama ben korse takınca rahat oluyordu😄. Ve bazı doktorlar korse takmasına izin vermiyor ve bu anneyede zor oluyor hemde çok geç gidiyor göbek fln. Hatta kalada bilir o derece. Ve korse takmağıma rağmen şükür hiç bir problemim olmadı🫶🏻🌸