Sevinc-Berna87 Evde ikitane gebelik testim vardi yaptim ama bitanede digital yapmak istiyorum oglani kreşe bırakıp alıp gelicem sizce beklese problem olurmu yanliş negativ olurmu ?
Zeyasln Sevinc-Berna87 sabah ilk idrar değil bence akşam ki daha koyu oluyor benm testleri m öyle olurdu ayrıca koyulaşma başlamış hayırlı olsun
hatice__1 Sevinc-Berna87 evet ikinci çizgi gölge gibi çıkmış benimde öyle olmuştu emin olmak için kan ver bence
Sevinc-Berna87 Almanyadayim kizlar burds öyle kan veremiyorum şimdi digital denicem idrari bi kaba koydum evde test alip yapicam sorum beklemiş idrarda cikar demi
Enen Sevinc-Berna87 genellikle testlerde bekletilmemis idrar yazıyor doğru sonuç için bekletmeden yapın bence