Tubasim sizde varsa bile negatif çıkması çok normal bence henüz çok erken test yapmanız için ben adetten sonra birkaç gün bekleyeyim öyle baktırayım dedim ama dayanamıyorum Cuma günü baktırıcam artık oda 13. Gün oluyo hiç test yapmadım aşırı belirtilerim var ama işte psikolojikte olabilir 🤷♀️