Kızlar pazartesi günü kontrol vardı 33+0 sadece hafif bel ağrım. Oluyodu başka hissettiğim bişey yoktu Ama NSTde sancı çıktı doktorum ultrasonla baktı kafası kanalda değil daha kanala girmemiş dedi yatış ilac suan vermiyorum perşembeye kadar dinlen su alımını arttır perşembe bida görücem yine cıkarsa yatış vereceğim dedi.Başınıza böyle bir şey geldi mi nasıl bir yol izlendi acaba ilk hamileliğim korkuyorum.