Merhaba kızlar ben 5 gün önce doğum yaptım bir günde tansiyonum yükseldi perinatoloji yatış verdi yukarı çıktım ve yarım saat içinde tansiyonum düşmediği için acil sezeyana alındım ve daha 37. Haftadaydım bebek benden bir hafta geri görünüyordu ben gibi olan var mı acaba ?