Cansuypr merhaba evet bu artış hızı kimyasal gebelik gibi duruyor lekelenmeye başlayıp adet olarak tamamlamıştım ben daha önce geçirdim tam düşük bile sayılmıyor o yüzden doktorlar beklemek gerektirmeyen bir durum olarak görüyorlar benim doktorum 2 ay korun vücut tam toparlasın kendini demişti ne kadar normal düşük olmasa bile vücutta artan hormonlar değişen bir durum söz konusu bence kimyasaldan sonraki ay da adet olun sonra düşün derim 🙏🏻