Melegimgeliyor nerden bulurum diye yazıyor yazılanı okumadan yorum yazıp polemik yaratmayalım. Ayrıca buraya yazarak ne bulantılar geçiyor ne ağrılar ne endişelerimiz olumlu sonuçlanıyor ama yine de paylaşıp anne adaylarıyla deneyimlerimizi konuşup rahatlıyoruz değil mi? Bunu anlamak çok zor olmamalı eğer aksini düşünüyorsanız app’i silmenizi Öneririm👍🏻