Eminetolga5559 Kızlar benim önceki doğumum sezeryan ve ondan kalma bi kist var rahim ağzında aynı durumu yaşayan varmı aynı olup hamile kalan
Busraaashn Benim ablam aynı olaydan cuma günü ameliyat olacak sezeryan sonrası rahimde kist kalmış ve o olduğu sürece asla hamile kalamazdı dediler aynı sezeryanngibi tekrar ameliyat olacak canım . Sende bi tekrar görün istersen
Eminetolga5559 Busraaashn doktorum hamile kalan var dedi bugün çatlatma iğnesi vuruldum doktorum o kist var dedi istersen aşılama yapalım dedi
Busraaashn Eminetolga5559 bilemiyorum belkide aynı kist değildir ablamın ki baya zorlu birşey . Ameliyatı Türkiye de yapan 3 doktor var çünkü