Yassey mkrgln valla sürekli şekerimi ölçmekten ellerim bir hal oldu😂yememi içmemi kıstım biraz bakalım ne kadar olmuş bu sefer😄
mkrgln Yassey şekerim yok ama yememi içmemi de kısıtlamadım ya 🥹 ben 33. Haftamda gitmiştim 2650 demişti 🤦♀️🤣
Yassey Cem_re24 her şeyini hazırladım bir de diyorum artık gelebilirsin istediğin zaman😂bide nasıl bir şey çıkacak onu merak ediyorum şuan o merak sardı😃
Cem_re24 Yassey Yaa evet bir de öyle bir durum var ben de çok merak ediyorum 🤗 Bir de bizim kızımız baya nazlı 36. Haftada daha doğru düzgün yüzünü göstermedi eli hep yüzünde, doktor artık doğunca göreceksiniz diyor 😅 Sizin cinsiyet ne?
Melodimm Yassey Men yine grip oldum🥲Başım ağriyor.Hemen dogmak istiyorum bir tarafdanda.Karisik duygular.
Enu1004 Yassey karnım büyüdü iyice ağırlaştıııım😅 evi temizlemek bile 5 gün falan sürüyor… yatmak kalkmak zorlaştı iyice. Son ay gerçekten zormuş😨
Yassey Cem_re24 benimkide kız devlet hastanesine gidiyorum ben ordada renkli olmadığı için anlayamıyoruz😂o yüzden sırf özel hastaneye gidip bi yüzünü göreyim dedim eşim doğunca görelim diye ısrar ediyor😄özellikle burnunu merak ediyorum😂eşimle ikimizinde burnu güzel değil diyorum burnu değişik olur da diğer yerlerini bilmiyorum 😂
kaju765 KuzeyinAnnesi10 Ayni haftadayiz aynı şeyleri yaşıyoruz bende artık doğurmak istiyorum gerçekten bu aralar cok midem bulanıyor bugünde ruyamda nişanimin geldiğini gördüm inşallah biran önce dogar benimde sabrin yok 39 a kadar beklemeye
KuzeyinAnnesi10 kaju765 kusmak çok zor geliyor öyle böyle değil. Nişan surkeli bende bekliyorum tuvalete gidince hep ha geldi ha gelecek diye
kaju765 KuzeyinAnnesi10 biliyorum ölecek gibi hissediyor insan nefesin kesiliyor bende kusmamak icin bin bir türlü sey yapıyorum özellikle yemekten sonra aşırı bi mide bulantım oluyor
KuzeyinAnnesi10 kaju765 yemek yemekten korkar oldum ya bebeğe de kilo alımı etkilenmez inşallah. Yemek görünce bile bulanmaya başlıyor midem oğlum bi doğdaysdi sağlıkla.
_ruyaninannesi_ Yassey güne kusma ile başlamak gün içinde yürüyemez halde çanta bile hazır değil nasıl geçsin ve bacimmm 🥴🥴
Umran98 Vajinanızda yürürken falan ağrı oluyor mu ? Bacağımı kaldırdığında bile ağrı oluyor. Sırt ve bel ağrısı da cabası kaç haftadır çekiyorum son günler hiç gecmiyormus 🥹🥹