Kızlar merhaba bugün 36+2 olduk ve dün geceden beri sancım var bugün öğleden sonra doktora gidicem ama acil sezeryana alacak diye çok korkuyorum. Bu haftalarda doğum olursa kuvöze girme ihtimali olabilir diye. 35. Haftamda kontrole gittiğimde bebek 2.633 gramdı. 36. Haftasında doğum yapıp kuvöze girmeyen yada giren var mı ?