YaprakAslibay Tokyobtl Ben oraya gidiyorum. Doktor vefa Hanıma şuan için doğum fiyatı normal 7.900 sezeryan 9 bin diyolar ama yılbaşından sonra güncellenecekmiş bütün fiyatlar. Muayene içinde 600 tl veriyorum her gidişimde
Tugba2312 Arayınca bilgi verirler sanırım ben rahim filmi için görüşmüştüm fiyat verdiler ilk muayene ücretsiz demişti 6 ay oldu ama ara sor istersen