Mommybabyy Sona doğru yaklaştıkça bir hüzünde basmıyor değil hem sevinç hem üzüntü bir arada bence aynı bende olmakta çok güzel ama kucağına alacağın günü de beklemek bambaşka bişi sağlıcakla gelsin miniklerimiz 👶🏼💕