Merhaba kızlar.. Sancım varken post paylaşmıştım sizinle.. Nişanım geldi, suyum gelmedi diye. Sonrasında doktoruma yazdım , kasılmaların 5 dakikaya düşünce gel dedi. Kasılmalarım 7 dakikaya düşünce dayanamayacak bir hal aldım sanki, 03:15 gibi hastaneye geçtik. Ebemiz gerçekten çok bilgili ve ilgiliydi. Nst çekti ve bebeğimin kakasını yapmış olabileceğini söyledi. Nabzı düşüktü çok korktuk. Epidural normal doğum olacaktım, sezaryene dönebiliriz dedi açılmam 2 cm di. Yatış verdiler 04:30 gibi . 05:52 ye kadar sancılarım 3 dakikaya düştü artık nefes alamıyorum dedim.. Sonra ebe açılma artsın diye bana vajinal fitil verdi. 1 saat sonra geldiği zaman açılmam 7 cm olmuştu suyumu patlatıp bebeğin kaka yapıp yapmadığına bakmamız lazım dedi. Suyumu patlattı çok şükür bir sıkıntı yoktu 🙏🏼 Açılmam 07:30 gibi 9 cm oldu doğumhaneye alındım.. Normalde epidural doğum olacaktı ama vakit kalmamıştı.
Eşimde benimle beraberdi doğumda iyiki geldi iyiki desteğini hissettim🥺 Doğumhanede ölüyorum sandım, o an tek düşündüğüm bebeğimi sağlıkla bir an önce kucağıma almaktı derken 11.12.2023 08:15 de son ıkınışım daha nefesim kalmadı dediğim an bebeğim kucağımdaydı. 🩷🥺 Sanki annemden tekrar doğdum, her şey o an bitti. Yanlış ıkınmamdan ötürü yırtılmam oldu ama o an doktorum dikerken 0 acı hissettim..
Her şey o kadar çabuk gelişti ki Allah’ıma bi şükür , bebeğime sağlıkla kavuştum.. Rabbim herkese tek avazda kolay doğum nasip etsin normal doğum veya sezaryen hiç fark etmez son dakika bile değişebiliyor her şey.. Sağlıkla bebişlerinizi kucağınıza alın inşallah canım anneler. 🙏🏼 Ben şimdi kızıma bakıp iyiki diyorum, çok şükür dünyadaki 2. günümüz ama işlerimi çok rahat ve kolaylıkla yapıp bebeğimle kendim ilgilenebiliyorum.. Allahım herkese hayırlı doğumlar nasip etsin. 🧿 Tüm sorularınıza açığım🥰
!