Seren111 Kızlar bişey soracam benim kasım 16sında adetim oldu ve dün olmam gerekliydi ama olmadım bir kaç gündür de göğüslerim şişti acıyor ara ara da sağ kasığıma ağrı giriyor sizce hamile miyim kan versem çıkar mı ?
cutecik Seren111 adet döngünün kaç günde olduğunu en iyi senbilirsn cnm tam zamanı diyosan kan ver inşallh istediğin hayırrlı haberi alırsın🥰
Dilekylmaz Seren111 tebrik ederim inşallah bende pozitif görürüm aynı belirtiler bende de var bat 18 Aralık inşallah
Seren111 cutecik olması gerekliydi bir gün gecikti sadece ama bir kaç belirtiler de olunca kafam karıştı
cutecik cutecik erken gebelik testi alıp yapsana cnm yarın ona görede kan verirsin sağlık ocağında verirsen zaten cuma sonucunu öğrenirsin hadi bi yap😍
Yasemen790 Kan sonucunu beklerken erken gebelik testi yapabilirsin silik de olsa çizgi çikar🥰 İnşallah hamilesindir canım
Seren111 Yasemen790 kan sonucu için yarın sabahtan sağlık ocağına giderim bugün alıp yapsam mı bilemedim hayal kırıklığına uğramak istemiyorum ama hiç adet olacak gibi de değilim normalde olmadan önce hep bi belirti olurdu diz kapaklarım filan ağrırdı şimdi sadece ara ara sağ kasığıma ağrı giriyor göğüslerimde hassasiyetlik var
Seren111 Yasemen790 bide kasım 20si ve 26sında korunmasız ilişkim oldu eşimle dün de adet günümdü olmadım adet bu kadar kısa süre de belli olur mu ki ?
fatihesra27 Seren111 test yaptiniz mi veya yapmayi dusunuyormusunuz bizimle yapinca paylasin insalalh guzel haberler alirsiniz
Seren111 fatihesra27 test yapmadım daha 🙄yarını bekliyorum sabahtan sağlık ocağına gidip kan vereceğim inşallah 🙏
hatice__1 Seren111 test alıp yap bence varsa çıkar çıkmasa da belkide çok yenidir. Yarında kan verirsin iyice netleşir
hatice__1 Seren111 varsa çıkar üzerinden 15 gün geçmiş zaten 12.13. gün yapılan testlerde bile varsa çıkıyor