Kızlar ben 8 ay önce dış gebelik geçirdim ve bu ay hamilelik öğrendim hemen kan takibine başladım ve 5 gün önce silik çıkan testim kan testiyle 9 çıktı o kadad korktum ki tekrar dış gebelik diye 2 gun sonra beta hcg 3 olmuş ve bu sabahta adet oldum çok şükür dış gebelik değil kimyasal gebelik. Bu aydan devam etmek istiyorum acaba tekrar sağlıksız gebelik yaşar mıyım bunun için neler onerebilirsiniz ve arkasından hemen hamile kalmak kolay oluyor mjs doğru mu