erdmdml gkce_12 ben en son 20. haftada gitmiştim. Herşey normal di detaylı ultrason yaptırmıştım sizde yaptırdınız mı
Maryhoney gkce_12 20+3 kasik bel ağrısı var bebeği aşağıda hissediyorum yeşil akıntım var sizlerde bunlar var mı acaba korkmaya başladım
gkce_12 Maryhoney bende bebeği aşağıda hissediyorum bu normalmiş ama yeşil akıntı enfeksiyon diye biliyorum
erdmdml gkce_12 devlet hastanesinde renksiz bakıyorlar zaten ben orada yaptırdım mecburen ama asla önermem 🥺
aslhnkrts9 Benimde sırt üstü yatarken karnım sivrileşiyo o ara alt kısımda ağrı hissediyorum normal diolar da