Benimde ikinci sezeryanım olucak özelde takipliyim ancak doğumu şehir hastanesinde düşünüyorum. Bir kere muayene gittim memnun kaldım ama doğum ile alakalı pek bir bilgim yok 🤷♀️ Post açmıştım daha önce ama giden fazla yok heralde pek bir bilgi alamadım