Esravrl Kızlar merhaba benimle ayni haftalarda olup ayni durumu yasayan varmi acaba surekli karnim sert oluyo ve gece uyurken daha fazla oluyo normalmi bu durum karnimin sertligine uyuyamiyorum donemiyorum resmen ne saga ne sola
DeryaE Esravrl bu saatte bu nedenle ayaktayım maalesef 🤦 37+6 oldum gece 12 de uyuyabildim zorla o da. 4.30 dan beri de uyanığım çok sert. Lavaboya çıkmakta da zorlanınca daha da sert oluyor ve geriliyor maalesef
Fatma77 Esravrl evet canım benim de aynı 37+3 üm hem sertleşme çok fazla hem de bel ağrısından ölcem sanırım 😬
Bimiyendis Esravrl tüm karnınız sertleşiyor ve apırlaşıyorsa normal değil. Nstye girip kontrol olmanız lazım. Ne kadar zamanda bir oluyor? Ne kadar sürüyor,Takip edin bakalım. Bir de sol yanınıza doğru uzanır geçiyor mu
Dmltlg50 Esravrl 37 +3 bende aşırı sertleşme oluyor karnım yamuluyo resmen ve artık ağrılı olmaya başladı önceden böyle değildi birde bebek sürekli toplanıyor gibi artık daa az kaldı normal galiba
hkke5667 Benim de çok fazla oluyor 37+3 üm bugün. Sizler doğum yaptınız mı ne durumdasınız nasıl ilerledi süreciniz