Alininannesiiiiiii brnim bebeğim de minikti, erken doğum riski vardı vs vs hep bi stres şuan 39+3 oldum hatta günüm geçmişti ama acildeki rutin kontrollere başlayınca geç döllenme dediler. Minik olan bebeğim şuan 4 kg a yakın. Son ay kilo alıyor merak etmeyin isteseniz de istemeseniz de alıyor. Küçük bebek daha çabuk büyüyor içiniz rahat olsun bebeğiniz de küçük denecek kadar zahıf değil zaten. Benim açılmam 20 gündür 1cm günüm geldiğinde kilosu fazla olcak gibi duruyor ve hala tık yok. Ben özelde doğum yapmıcam ve normal doğum öncelikli olduğu için zannediyorum ki önce suni sancı denenecek . Sonra sezaryen. Ama kısaca bırakın bebeğiniz nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin 🥰🌷🪄 hayırlı doğumlarımız olsun inşallah