Bktgzdd canım doktoruna gıdınce söyle benim 2. Gebeligimde oğlum iki göğüs kafesımın oraya ayağını dayamıştı doktorum voltaren jel verdi ve buz koymamı istedi o çok rahatlattı beni. Sadece 2. Gebeligimde göğüs kafesım kırılmış gıbı hıssedıyordum ağrıyı. Onun dışında hepsınde reflü çıktı gebeliklerimde şuanda sütle ve kefırle rahatlatmaya çalışıyorum 🥹