Kızlar belki aramızda hemşire olanlar vardır veya testlerden anlayanlar yardımcı olursanız sevinirim hormon testi yaptirdim sonuçlar bu şekilde ama bazıları bana sınırda gibi geldi her ne kadar değer normal yazsada sonuç içinn Bi hafta sonra gidicem de bekleyeceğim merak ettim 