2erkek1kiz Bu iki görselden biri hem etiketi hemde Pleksi kapı süsü olucak ama ben toz pembe istiyordum normalde şimdi iki çalışma arasında çok kararsız kaldım bana yardımcı olurmusunuz
2erkek1kiz Eda91- teşekkürler bende işte onu beğendim ama herşeyimiz bebek pembesi bu böyle somon rengi gibi biraz o yüzden kararsız kaldım
2erkek1kiz Nurov içime sinmeyen birsey var 2. De onu anlayamıyorum yani yarın abimle tekrar konuşucam neyi degiştirrsem içime sinecek bir model olur bilemedim. Allahtan çalışmayı abim yapıyor da nazım geçiyor 😂
Eda91- 2erkek1kiz Bence bu haliyle daha hoş gözüküyor. Yazı rengi zaten hafiften pembeye çalıyor. Çokta uyumsuz durmaz. (Açık pembe tonları istediğiniz için)
Haticebb 2erkek1kiz Yazı şekli hemen hemen aynı gibi ama kuğunun küçük durması ve kenarlarla da ki gold ışıltı detayı hoşuma gitti daha hoş görünüyor ikisini de gözümde canlandırdım kapı süsü için 1. seçenek daha güzel geldi bana kibar zarif 2. seçenekte kuğu çok ön planda gibi pembe yoğun geldi bana
2erkek1kiz Eda91- sanırım herkes 1. Yi begenıyor ama onda da kuğu çok küçük değil mi yani biraz daha sağ tarafa doğru büyüse kuğu harflere kadar gelse nasıl olur acaba
Eda91- 2erkek1kiz oynama isterseniz. Bunu 2 de değil, 1 numarada yapın. Yani kuğuyu biraz büyütmek, narinliğini bozmaz. Ama buradaki vurgu kuğu değil, kızınızın ismi olmalı. Yani kuğuyu büyütseniz de, isim kuğudan yine büyük olmalı.
2erkek1kiz Anneadayiii__ bende 2 deki kuğuyu begenıp görsel atmıştım ama abim yaptığı sayfada bu 1 de ki kuğuyu görünce onlada bir çalışma yapmış o yüzden çok kafam karıştı 🤔
2erkek1kiz Eda91- anladım doğru o zaman isim çok göze gelmez kuğu güzel bir ayrıntı olur dıyorsunuz aslında eşim kuğuyu küçük buldu bu 1 de 2. Yi zaten beğenmedi o 🥹 ben yinede annelerin fikrini almak istedim çok teşekkür ederim 🙏🏻