Minikbiranne35 Kimler haziranda miniğini bekliyor Umarım yalnız değilimdir 🥰 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🫶🏻
Ygmraygn Minikbiranne35 benn 3 hazirann ama ne olur bilemiyorum tabii bu bebelerin ne yapacağı belli olmazz
melisinmutfakblogu Minikbiranne35 13 haziran ama ben 37. Haftada 23 mayista sezeryan talep edeceğim kurban bayramına denk geliyor ailem kurban için köye gidiyor 2. Bebeğim olacak minik bir oğlum var 14 aylık erken doğum talep edecgm
sehrengiz_8 Minikbiranne35 Haziran ortası ve başı cinsiyeti göstermedi ama doktorumuz tahminde bulundu
S12e28h46 @Minikbiranne35 ben bekliyorum hayırlı zamanda kucağımıza sağlıklı sıhhatli almamızı nasip etsin rabbim 🙏
Minikbiranne35 S12e28h46 amin inşallah birbirimize dua edelim sürekli düşük riskim var benim ama moralimi düşürmüyorum allah iyi yapsın
Minikbiranne35 Ygmraygn aynen öyle mesela benim hiç beklenmesik bir anda gece yarısı kanamam oldu çok korktum sizde dikkat edin bu aylarda fazla ayakta kalmamaya ve yorulmamaya ağır kaldırmamaya özen gösterin
Minikbiranne35 Sedbng daha bu perşembe muayneye gideceğim inşallah öğreneceğim sağlıklı olsun önemli değil cinsiyet
S12e28h46 @Minikbiranne35 inşallah olmaz zaten 3 aynı atlatmışsın daha korkacağın bir durum olmaz diye düşünüyorum Allah yardımcın olsun sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbım 🙏
Naciyemutlu Minikbiranne35 18 Haziran görünüyor benimm. 13+1 haftalık cinsiyet için erken dedi doktorumuz bakalım hayırlısı 🌸
Tugce48 Minikbiranne35 13+4 ikinci bebegimi bekliyorum birinci sezeryan oldu bu da haziran başı gelir diye tahmin ediyorum Allahın izniyle😍tüm anneler bebeklerine sağlıkla kavussun🙏😍