Smyraclk peki eşiniz sizden ne istedi? Siz ne alacaksınız? Nihayetinde eşiniz olmasaydı siz de annelik duygularını yaşayamayacaktınız?
Ben eşimden hiçbir şey istemedim, beklemedim. İçimde ‘bebeğimizi’ taşıdığım için eşim bana minnettar ben de zorlu yanları olsa da içimde ‘bir can taşımama’ vesile olduğu için eşime minnettarım. Sonuçta kendi kendimize mutfak robotunda yapmadık bu bebeği öyle değil mi? 😂