Tugcetarar bugün gittim 35+2 deyim 23 21 arası çıktı birkaç ölçümde. C.tesi 25di. Bende progestan + nidicard kullanıyorum. Nidicard 8 saate 1. Ona rağmen kasılmalar azalmıyor ilk başta azaltıyor aslında ama şimdi etkisi daha az. Açılma olmadığı için inş. 36 yı bekler diye umut ediyorum