Elaerol Meliha13 34+1 iz bugün çatı muayenesi oldum açıkça söylemek gerekirse uzun zaman sonra ilk kez ilişkiye girmiş gibi bi sızı oluyor o an odaklanmadıgın sürece sorun yok
Nrdnot Ozgeeee37 merhaba çatı muayenesini neye göre yapıyolar sancı olunca mı benimde pazartesi randevum var 37+5 olucam çatı muayenesi yaparlar mı acaba
Ozgeeee37 Nrdnot benim ilk çatıyı baskı var alttan dediğim zaman yapmıştı sonrasında ise çatı muayenesini açılma varmı diye ve normal doğum yapabilir miyim bakmıştı