BBBA Yatağa girince ter basması kalp çarpıntısı bunalma basılma ayyy bayılacam artık 😂 normal de de ter basması bunalma falan var ama yatakta daha çok oluyor ya valla zorlanıyorum. Aşırı terliyorum sizde de oluyor mu 38+0 selamlar
KuzeyinAnnesi10 BBBA 35 deyim aynıyım sağa sola dönemiyorum. Hiç terlediğim bilmem şu gibi uyanıyorum
Kubr07 BBBA yatağa girmem ile çıkmam bir oluyor sürekli tuvaletim geliyor o basmalara sıra gelmiyor kiii 😂😂😂 biz sabahın 4’ü 5’iyiz vallahaaaa erkenden uyumayı çok özledim
Boncukk123 BBBA valla MaşaAllah canım 38.haftada böylesin ben 17+3 üm bir ateş basması oluyor vücuduma dokunuyorum soguk ama içim yanıyor bardak bardak buzlu bseyler içsem soğumaz içim oyle bir yanma geliyor heryerime terleme de oluyor daha yolun başı valla Rabbim yardımcımız olsun
BBBA Boncukk123 benimde başından beri öyle. Ama sizin doğum yaza yakın olduğundan daha çok zorlanacaksınız
Boncukk123 BBBA sukurler olsun ki direkt son aylarım yaza denk gelmiyor canım Nisan yağmurların da bile hava soğuk oluyor sonumuz hayr olsun 🌸