ilaycete213 Kizlar benim son adet tarihim 30 Ekim ama ben 21 Kasım’da test yaptım negatif 1 Aralık’ta test yaptım pozitif yani demek oluyor ki ben 4 haftama girmiş oldum doktora gidipte bu haftalarda keseyi gören varmı ben keseyi gördüm bebek yoktu
1palyaco ilaycete213 hayır dört hafta değil daha fazlasınız şuan son adet tarihiniz 30Ekim ise ondan bu yana hesaplayın .
birmeleginannesi_ ilaycete213 benimde son adet tarihim 30 Ekim ben 28 inde test yaptım öğrendim o gün akşam betama baktık 450 ydi ama ben bir hafta sonra gittim çünkü kese 1500 den sonra görünüyor 5+2 de gördüm canım 🥰 şimdi zor bir süreç iki hafta sonra gel dedi doktor bebeği görmek için boş gebelik olmaması için dua ediyorum inşallah bebeğim tutunmustur
MorKelebek54 ilaycete213 son adst tarihine gore hesaplaninca 6 hadtslik gbeelik oliyo kuzum 4 degil. Be evet keseyi gorursunuz hatta kalp atisini bile belki duyulabilir kuzum
ilaycete213 @"1palyaco e ama 21 Kasım’da yaptım negatifti 1 Aralık’ta yaptım beta 317 sonra 5 Aralık’ta yaptım 1023.90 çıktı normal degilmi kese gorunuptr bebeğin gorunmemesi
1palyaco ilaycete213 geç döllenme olduğu için haftasının gerisinde olablir ama normalde 4haftalıktan fazlasınız . En iyi haftayı doktor verir tabi
ilaycete213 @birmeleginannesi_ ben 1 Aralık’ta yaptım 317 sonra 5 Aralık’ta yaptım 1023.95 çıkmış 7 gün sonrası gittim kese var bebek yok ama doktorla ben 6 haftalık die biliyoruz üzüldüm okadar şimdi ben kaç haftaligim
birmeleginannesi_ ilaycete213 ben şuan 6+2 yim dollenmeye göre degisebilir ama çok fark olduğunu sanmıyorum aramızda keseni gördüysen gördüğün gjnden iki hafta sonra git doktora benim 10 gün sonra daha inaallah boş gebelik olmaz ben ondan çok korkuyorum
An53 Beta değerine çok takılmayın ben 10.000 Ken bebek görünmedi gün olarak söylemek gerekirse 4+2 de kese var bebek yok 4+6 da kese ve yolk saçı gördük doktor yolk saç varsa bebek de vardır dedi 5+2 de bebek göründü 5+6 da kalp atışı duyuldu
1palyaco ilaycete213 vardır endişe etmeyin doktora gidin en kısa zamanda . Ben keseyi 5. bebeği ise 7.hafta da gördüm .
Esra_yldz ilaycete213 ben 5+1 ken görmüştüm 1 hafta geç döllenme olmuş dedi 8. Haftada kalp atışını duydum ☺️
ilaycete213 @MorKelebek54 keseyi gordukte bebek için 15 gün sknra gel denildi birde kese biraz rahmin yukarısında söylendi bilmiyorum ki
ilaycete213 @An53 doktorda bana 6 haftalık San bile eğer kese varsa bebek yoksa sıkıntı diyir da bakalım 15 gün sonra gidecem
esoerlk55 ilaycete213 ilk defa böyle bir şey duydum belki geç döllenme bebeği? Şu doktorlar hamile kadınları strese sokuyor gereksiz ben 6 da kese vardı 7 haftada bebek ve kalp atışı duyuldu
Fatma13cengiz ilaycete213 canım benımde son adet tarihim 31 ekımde hasta oldum 5 kasımda bitti sonra daha hasta olmadım adet 7 gün geçti test yaptım hiç bekmeden çift çizgi çıktı kan verdım 3769 çıktı beta doktora gittim alttan muayene etti küçük birşey görünüyor dedi ondan sonra daha gitmedim uygulamaya göre 6+1 oldu şuanda 1 hafta daha bekleyip gidicem bende