alleynagg18 ben bütün sıkıntıları dibine kadar yasiyorum cok sükür 😅heryerim agriyor ne rahat oturabiliyorum ne yatabiliyorum,mide asidi ile basim dertte özellikle salcali yemekler yedigimde cok kötü oluyor, hemen yoruldugum icin sürekli bi uyuma istegi oluyor ve biraz yürüyünce hemen kasiklarda agrilar basliyor 😊