Nergiz7 Kızlar 10. haftamdayım hâla gündüz ve geceleri bulantılarım var. Öğürüyorum ama kusmuyorum bu arada. Bulantı + öğürme şeklinde 😔 ya ne zamana geçer sizce ? Tahmini olarak ..?
1palyaco Nergiz7 ay sen=ben . Bende öyle öğürüyorum bulantım var midem bi değişik ama kusmuyorum yani kustuğum da oldu tabi ama her öğürmede bulantı da olmadı çok nadir kustum . İnşallah bir haftaya düzeliriz de iyi besleniriz sağlıklı bebekler getiririz dünyaya 🌸