bebeksu0 sancının sürecine bağlı zorluğu ama doğum anı kolay doğru ve yerinde sancıyla ıkınırsan ohh mis çok uğraştırmadan kucağına alırsın inş hele bebek çıktığı andaki rahatlama hissi varya o rahatlama başka hiç birşeyde yok😃sancı biraz daha can yakıyor doğum anı en fazla 10-15 dk sürüyor sürmüyor yani bana göre tabiiki🫣