Mervis_to Kızlar merhaba bi sorum olacak sizlere bebeğimi doğduğunda nasıl giydirmeliyim alt üst takımlar bana çok ince gibi geliyor ama zibin üstüne takım sizce yeterli mi üstüne bide tulum giydirmelimiyim bide sizce ilk yıkamasiniii kendim yapabilir miyim sizce video çok izledim yaparım diye düşünüyorum korkmuyorum ama fikrinizi almak istedim dogumum şubat ayi
Nesfur41 Mervis_to zıbın üstüne takım yeterli tabiki evler zaten sıcak bebeği sıcak daha çok hasta eder lahana gibi üst ğste giydirmek bence iyi değil
Begovicka Benimde ilk bebisim olucak, annem dedi ki Dogdugunda her seyini kendin yapabileceksin, korkun olmayacak. Yikarsin, emzirirsin, giydirirsin. Annelik ic gudusuyle yapacaksin endiselenme. ❤️