aresinannesi1 Kızlar lcw de lacivert erkek astronot mont gördüm indirimde bebeğime seneye için yani Ocak ayında 9 aylık olacak bebeğe 9-12 ay almam mı mantıklı 12-18 ay mı çok kararsız kaldım
Seymoshh aresinannesi1 waikikinin kalıpları çok değişiyor birde bebeğiniz nasıl bir yapıda olcak o önemli ben bile genelde doğum sonrası gelişimini gözlemleyip öyle birşeyler yakalamaya gayret ediyorum ben bile derken 4 çocuğum var iki kız iki erkek ondan dedim😃
2erkek1kiz aresinannesi1 12-18 ay zaten büyük olsun yani ben yerinde olsam 18-24 alırdım ama yani sen yinede yaşını alma büyük tercih et canım
aresinannesi1 Seymoshh bende çoğunlukla öyle yapmayı düşünüyorum da bugün internet sitesinde indirim kodu gelmişken alayım bidaha o fiyata bulamam diye almak istemiştim 12-18 ay sipariş verdim de olmadı mağazada değiştireyim
aresinannesi1 Seymoshh bide çok minyon bir çocuk olacağını düşünmüyorum en azından boy anlamında yani baba 196 anne 172
Minigiim-vebenn52 Benimde doğum ocakta şuan 3-6 aldım ama herkes gereksiz battaniyeye sararsın diyo iade edip peluş tulum mu alsam bilemedim ya sizce