Gaye1402_ çok normal gerçekten şey bunlar ne ki
Annem bana hep şey der daha bunlar iyi günlerin der ben 21+5 oldum şu son bir haftam yok resmen o kadar kötü oldum ki anlatamam yemek yiyemedim bir gece hiç uyku uyumadım hep istifra ettim midemde gaz var gibi midem şiş gibi acile gittim serum verdiler fayda yok yani daha bugün biraz iyi hissediyorum kendimi cidden zor anne olmak kolay değil ama olsun yinede yaşıyorum kızımı sağlıkla sağlıklı bir şekilde kucağıma almak için sabırsızlanıyorum daha neler neler yaşicaz kuzum biz anne oluyoruz çünkü 🥹😊🩷🪽