Masal12aslan herseyi belli erkeğe benzettim bende ve kesen kalp şeklinde duruyor ama tabi doktorun net olarak görmeden söylemek istemez 💕 rabbim gönlünüzdekileri versin size birde saglıklı olsunda cinsiyet önemli değil aslında 35 yaşında yaşayarak öğrendim ilk gebeliğimden bu yana hep kızım olsun istemiştim iki oğlum oldu çok saglıklı şekilde kucağıma aldım ama şuanda kızım olucak 34+2 yim ve her hafta perinatologa gidiyorum kızım rahatsız 22. Haftadan 28 e kadar imza verdim gebeliğimi sonlandırmamak için ne olursa olsun dogurucam dedim rabbim inşallah kucağıma almayı nasip eder evime getiririm yawrumu ama herşey allahtan🥹 ben bu yaşımda öğrendim ki sadece sağlıklı istemek gerekiyormuş.