Kızlar bu gün cok akıntı şikayetiyle acile gittim ve sadece nst ye bağladilar sancım varmı diye cok şükür hiç sancım cıkmadı ama ben su gibi akıntı şikayetiyle gitmiştim bana dediler eger bacaklarından süzülürse yada kanaman gelirse direk gel şuanki enfeksiyon dediler ama ne bir test yaptilar nede birşey sadece altan bakmak istediler ben izin vermedim 2 gün sonra kendi doktoruma gidecegim için bu normalmi ya 33 haftalık hamileyim