ay-nur Eğer adet olacak gibi belirtin yoksa söktürücü kullan derim ama kullansan da on günü buluyor adet olmak, belki kullanmasan yine on güne adet olacaksın. Stres en büyük belamız zaten bizim, muallakta kalmak çok zor hele ki bi kaybınız varsa daha zor oluyor . insallah yakın zamanda rabbim bizlere tekrar evlat nasip eder hayırlısıyla.ovulasyon testi kullanın eğer kullanmıyorsanız, 25.gun yumurtlamayı gördüm ben bu ay çok şaşırdım