Shnern canım psikolojini ona göre ayarlama sen, birsürü insan suni sancı alarak doğum yapıyor. Annem 7 tane doğum yaptı hepsi de suni sancıyla. Tamamen yapısal birşey bu. Sonuçta sen bebeğinin iyiliği için yapıyorsun öyle düşün. Sende olması gereken sancıyı dışardan verecekler tabiki yine canın yanacak normal olarak. Ama sonucu çok güzel olacak inşallah 🤗