Halime4721 Kızlar sabah 8 gibi doğumum var bana dua eder misiniz hepimiz bebeklerimizi sağ salim kucağımıza alalım inşallah bu ikinci olucak sizce hangisi daha kolay ✨😊
3prens1prensesmom Halime4721 allah yardimciniz olsun saglicakla alin kucaginiza 😊 ben 4.kez sezeryan dogum yaptim 23 gun once bana gore hepsi kolaydi😁
Belginylmz Halime4721 inşallah en kolay şekilde doğum olur çok güzel geçer inşallah benimde 10 gün sonra ilk gebeligim sezryan olucak çok korkuyorum 🥹
Yenianne7 Halime4721 Sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin rabbim inşallah 🤲🏻 Bizim de son 2 ayımız kaldı inşallah ikinci sezeryana gircem bende umarım herşey kolay olur hepimiz için 🌸
zehruss 3prens1prensesmom benimde dördüncü olacak dört deyince gözleri portluyo ve korkuyorum haftaya Çarşamba doğumum var inşallah bı sıkıntı yaşamadıniz değil mi
3prens1prensesmom zehruss yok canım yaşamadim tek skntım kucuk oglumun 1 yasinda olmasiydi eve cikinca yanimda kimseyi istemedim tek basima hallederim herseyi diye hallettimde sukurler olsun😍