Larraa lütfen devam edin vazgeçmeyin. Benim yengem de aynı yöntemle hamile kaldı ve dayımla yengemin gerçekten çok ciddi sorunları vardı doktorlar olmaz olsa bile çok düşük bir şans ve engelli olur dediler tam 6 ay vazgeçmedi ve sonunda topaç gibi bir oğulları oldu. Vazgeçmeyin kimi 1 ayda kimi 6 ayda olur ama denemekten zarar gelmez ben böyle şeylere çok inanan birisi değildim ama denedim ve oldu. Sizde denemekten vaz geçmeyin.