Feridegul canım öncelikle geçmiş olsun bebeğini güle güle büyüt🌷 dikiş yerleri ütü yanığı gibi yanacak ve her geçen gün azalacak sabret... estetik dikişte daha doğrusu keside lazer kullanıldığı için böyle. Eğer doktorun pansuman önermedi ve duş alabilirsin dediyse temiz bir havluyu soğuk suyla ıslatıp dikişin üzerine değilde biraz yukarısına koyarak kendini rahatlatabilirsin ben öyle yaptım ilaçlarını düzgün kullan saatini geçirme ve bu aralar özellikle bol bol su iç... ameliyat geçirdin hemen ayaklanmayı bekleme tatlım bak ben 10 gün oturarak uyudum.kiralık katiller gibi😁 daha dün ilk defa uzanarak uyudum
..oda yüksek belli bir iç çamaşırı ve pijama giyip karnımı biraz toparladığı için oldu sanırım... giyebiliyorsan yasağın yoksa korse değil ama karnı saran bir çamaşır tavsiye ederim yatarken rahat edersin... benim 12.günüm 4.günden beri bebeğime yanlız bakıyorum... son 2 gündür yaşadığım gaz sıkışması sorununu saymazsak normale döndüm diyebilirim sende sabret maksimum 10 14 güne toparlayacaksın ... iştahın yerinde ise protein kaynaklı beslenmeye yönelmen yaralarının daha hızlı iyileşme göstermesi için tavsiyemdir